2011

nyår var oofff the chain! det sägs att du kommer spendera året med de som du spenderade nyårsaftonen med. hell yeah att ja klarar mig? iallafall, är i sthlm & har lite små tråkigt för ja ska hem snart så kan skriva allt om hur nyårsaftonen var!
mötte upp sara för o hämta drickan, åkte till samija för o handla på ica maxi hahha har de inte euroshopper?!? sen hem & pynta lite haha hanans sätt o blåsa upp ballonger asså bästa. det vart skit fint, vi pyntade dunder! sedan kom monika & amanda o festen var igång, klänningar börjades sättas på & vi fixade oss. maten blev klar o vi käkade, sen kom zevin & winta med goran o hans grabbar droppade in! riktigt nice, vi chillade livet drack osv sen POP CHAMPAGNE ! tolvslaget var underbart! kyss av min baby, tjejerna va på plats.. dunder. hahha tror samijas balkong började att luta neråt. sen nu höjdpunkten, simon aka chris brown gav mig en härlig knock på ögat så ja nästan höll på att ramla... hater. skj. jag tror jag såg vitt. en trevlig armbåge rakt i ögat av idioten som blev lite over excited på tolvslaget hahahahah aja goran kommer knocka din brud sen så de lungt! efter tolv kom en till & sen kom lite mer brudar jiyan warsan m.m. det var riktigt nice! klockan närmade sig halv fem så ja goran & sem ringde sammy haha hawey som skjutsade oss till gränby. grym kväll.
la oss kanske sju & vakna tolv, drog snabbt ner till stan & käkade el maco me ylli o chris brown. bakis. tog tåget till sthlm för o träffa familjen & kolla på 3D filmen Tron legacy. den va grym men kunde va bättre.. fortfarande död & har inte återhämtat mig.. klassfest ikv lr imorgon? seriously?

jallabilla har inte skrivit så här mkt på år. alla bilder kommer upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0