ooh yeah.

fredagar är alltid sköna. speciellt när man har sin tanke stund medans man ligger i sängen efter att ha läst King magazine. aa sorry elle o alla ni där ute som skickar era keffa tidningar till mig men ja föredrar king. mina tankar flöt till hur spänningen i ens liv gör livet. asså hur skulle livet vara om spänningen inför t.ex att dra till en fest, man är helt hypad ohh "tänk om katternas katt är där" han du ser på stan lr din buss helt tiden. lr typ när två företag gör samma produkt med lite differanser & det ena lyckas bättre än det andra.jag tror spänningen är som bäst när man inte vet om den. den kommer från ingenstans & då slår den en BÄÄM. något jag gillar är vädret just nu, sol men lite kallt sådär mys pys & snart kommer nog den ultimata, månaden innan det snöar så blir det mörkt typ fem på eftermiddagen, man går av bussen och andas in... hell yeah. spänning.

åt på subway me baby igår, sen idag fick äntligen min sushi med hatice :D gillar utemat, speciellt sånt men inte hamburgare o co. inception igen ikväll, ser galet fram emot de :D:DD:D:D:

Black & White: Jun Cha from hypebeast.tv on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0