aiit people

here we go.
fuck tele2 då jag fått vänta i en vecka på mitt kontant kort med samma nummer efter att de tabbat sig så jävla mycket med att avbryta ett abonnemang avtal. köpte iphone idag hihihi my new baby! fast har då ett nytt nr, ska försöka ordna mitt gamla snart igen, lättare så.

göteborg var underbart, kan berätta nu faktiskt vad det var vi faktiskt gjorde. vi åkte ner: jag samija goran zevin sammy för att se staden. undersöka om dess sevärdheter & hurvida staden är att bo i för en student. måste säga att student krogarna var jävligt bra, softa priser m.m. mycket var centralt alltså, de mesta låg kanske 1 minut med spårvagn från centralen vilken låg mitt i stan. spårvagn tror jag inte man behöver betala direkt för de fanns inga kontrollanter eller någonting så vi åkte gratis hela tiden även fast vi hade köpt ett kort med 5 resor i.. stan var skit mysig, mycket old school byggnader som gav staden en härlig känsla. många cafeér längst gatorna och restauranger. klädstilen, av vad vi såg var mycket high class. folk klädde sig bra liksom, det var inte som stockholm där det är mycket uppdelat men av det jag såg var de high class.
vårat boende måste ha varit det billigaste av det dyraste. vi bodde i lägenhetshoteller i city, mycket var nära: vi hade netto, en såklart arab livs sen video butik, restauranger m.m. det bästa var spårvagnen utanför och typ 150 m gångavstånd till liseberg fast det var stängt så ;/ även fast det är en stor stad så var det inte mycket folk exakt på samma ställe 24/7 som i sthlm.. ALLA är på stan i sthlm men i gbg asså det var inte såå fullpackat, vilket var galet soft. vi festade på parken & simba.. parken var mycket student soedi ställe med mkt house & simba helt motsattsen dancehall & hiphop haha båda var nice faktiskt, för ja gillar båda stilarna. vi hade skit kul, bara vandringarna till parken, museumen eller bara promenaderna var skit nice, när vi käkade osv det var alltid bra stämning. förfestandet hahaha vilsna springandes i regn med paraply "lånade" av hotellet HAHA varenda en gick sönder! sen när ja gömde mig i garderoben för o skrämma goran nawwwwwwwwww HAHAHA ditt ansiktsuttryck!
samija o zee träffade på en kändis.. jean pierre HAHA okej inte kändis men ni vet..
aa jalla ska se paradise hotell!! berättar mer sen o lägger upp bilder
WALLEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0