oppzala streets

idag hade jag matte c prov. asså vilken idiot är inte jag. hade provet redo o klart innan jag ens skulle göra det. pluggade jag in det? nej. mm sen sitter jag o klagar på varför jag inte får mvg. HAHAH asså retard. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH det förstörde min dag verkligen. sen företagsprovet, fan gav inte allt, vet att ja kunde ha gjort bättre ifrån mig. fan det blir alltid så, jag kunde ha gjort bättre. härdan efter, jag ska kunna göra bättre ifrån mig. och sen den här jävla cuz fejan till rektor; gunilla, hon är aldrig på sin plats, fucking hund. vädret har verkligen varit dunder idag, men inte mitt humör.
jag måste fixa det, yummwamzayiiiinnn, och det tills helgen.



do you think about me? just a little bit, every now and then..

WALLEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0