BALLIN

ikväll: BOOOM POOOW BRAAAH TIIISH MISSSH BOOM BOOOM POOOW
som ni fattar så ska göteborgs nation explodera!! jasaman o co skiva & ja ska H Ä R J A. fick underbara nyheter igår av min yaya så jag ska fira det också fast utan henne HAHAHAH luv. som tur är har jag galningen moe vid min sida & ikv ska det drickas. fett länge sen jag flippa ur. jag säger bara, alla ni som jag inte känner där skit på era ansikten hahahha jag ska härja & det är bestämt! det är nation så boozen är billig, en shot går på 35 kr. chocktillstånd. jallafall så ska jag packa mina grejer dra till stan sen stenhagen sen göteborgsnation sen bj sen bvaahh hahahahhhaha. juste fan, måste hitta visselpipa på stan, den jag har e en fotboll med barca märket på :S

 



WALLEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0