kille med stil

asså något jag tänder på jävligt mycket är en kille med stil. vet hur han ska klä sig & är självsäker i kläderna. matchar lite halvt, inte sån där öööövermatchning som typ allt rött utom svarta byxor lr nått. g-man berättade om en skinnjacka; "asså du kunde haffa benäts med bara den jackan, så nice va den". exakt så ska killar klä sig. du kan va ful, nasty, se ut som en vit akon ändå om du har klädstilen, du har 2/3 inne. resten duvethurdengår.

shoppade med brorsan idag & fick styla jävligt mycket, galet nöjd måste jag säga. plus jag valde inte dyyyyyyyyyraste kläderna, asså stil behöver inte vara dyrt. aa okej typ jag hade tommy hilfiger jeans som varade fem år för mig (knappen gick inte & stänga sista två åren) & hade payat dyrt för dem men t-shirts & shorts behöver inte vara märken. sneakers jo men klack asså så länge de inte ser baninga ut lr kmr från gottsundas import affär.




nuu ringer amandaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0