mig migsjälv och jag

mina tankar flyger överallt hela tiden. vissa saker är i mina tankar en två gånger, sen försvinner de. men vissa är speciella o kmr o går hela tiden. sure man vill starta igång livet, men chinchill, de kmr när det kmr & då kmr det som bäst. rusha inte livet, det blir till det du vill att det blir till. allt snack kmr inte leda nånstans, livet är som en sista minuten resa, ibland dyr (du förlorar på dina val) & ibland skit billig (dina val visas vara smarta o de flyter). u never know & försök inte o know heller. lek inte den allsmäktigeee.



det man ska veta vilka sina vänner är. de finns folk som gör mig glad & folk som gör mig galen. ja fattar inte varför mitt liv är så viktigt för dig. om du vore nära mig, då är det en sak. behöver jag lägga upp bilder på facebook och tagga halva min vännerlista för att du ska inse att jag har kul? haha nej, så ytlig och beroende av andras uppmärksamhet är jag inte så de lungt. jag gör det jag gör för mig, inte dig lr dig där bakom.



det viktigaste förhållandet du har i ditt liv är det förhållandet med dig själv. för i slutändan är det alltid dig själv du kmr att ha kvar. ja tänker bevisa för mig själv, ingen annan. för det finns inget jag ska behöva bevisa för nån annan heller, om du dömmer mig när du inte känner mig är det du som ska skämmas. för du är den ytliga och osäkra. att du ska behöva ljuga om andra inför andra för o få dig själv o se bra ut är bara pinsamt, så ge mig en enda anledning till att ja ska ta dig som en person ja behöver bevisa mig framför.



va nöjd & hata inte ner på andra. låt de göra sina val, gå som om de inte berör dig.

WALLEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0