DREAM TEAM

skolan är dunder asså, inga lektioner. pff idiot schema läggare som förstör våra liv! vi missade administration bara för att schema läggaren hade gjort att vi har tre h tåltimme innan den lektionen. så va gör man? alla treor är ju borta, så vi chillar i sofforna. haha sjukt att ja säger de men dagens höjdpunkt var när de kom förbi för o fixa grejer hahahah då blev de cafeterian DIIIREKT men folk bangade på hjärter :/

jag har insett att min mobil är det viktigaste jag har i mitt liv, asså bortsätt från familj, vänner, pojkvän etc.. allt händer genom den; planering, smsande, ringande, smsande, bilder, ringande. nej ska inte köpa iphone, älskar min Life is Good (LG).

FUCK uppsala o dess kläder. varför finns det bokstavligen INGENTING ? antingen divided aktiga kläder öööverallt lr joy & bergmans. vart är mango, zara, gucci, louis ? hahah. urban outfitters är nått som måste införas fan, de börjar bli överdrivet me stadium, intersport, sportex.. footish & hm är de enda bra affärerna här i opzala.
taggad inför manana ? hell yeah, ledig från skolan, älskling fyller år= firande, elham kommer. brääp sen jobb hela helgen. ya diiiiiig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0