thoughts fi di wurld

fett taggad på liiiiiiivet asså liiiiivvvvet kom till mig, kooom! på måndag, kommer det officiellt komma, WE OFFICIAL, we good to go , we livin the good life, we so fly we sky high. på måndag vill jag ta fina foton, riktigt fina. inte såna där som man måste redigera för att nåns feja lr God forbide ens egna feja ser lite knäz ut. haha du ser knäz ut drf de blir knäz på bilderna bitch. som ni minns, när ja va liten, spelade ja hoops .. sen började för tre år sen igen men la av (för lite tid för sånt) men nu, är taggad till max. the OB's kanske gör ett hoopsteam? sen spelar vi i nwba & får tips av shaquille o'neal, lebrown james o såklart min baby kobe bryant.. ? sen vi ger dem tips.. eeeeeeeeeeeeee förståru hur måru. i allafall, min rumpa skakar, den vill dansa.. bör kolla upp nån danssal lr försöka använda skolans lite granna.. perfekt fyrisskolan är, hoopsplan & danssal, vad klagar vi på egentligen? challlllas vrf göra livet så svårt?.. shajt määänn, that aiint cool määän.. stop trippin määään

we ballin' h.a.r.d, ser fram emot de här veckorna i abril & början på maj sen in i juni, juli & såklart bom bom bom bastic schelefantaztic: augusti.. BOOMSCHLAAKA urf .. vill till hultsfred också fan, NAS + damian marley = Distant Relatives, kommer. damian lär man kanske se på urf & nas måste väl ändå ha en konsert i sthlm ? com on man. men de tls skulle vara nice o se alltså.. värt & åka ner ? kanske t.o.m är påvägen för en hähä vem vet
måste börja ta tag i saker bättre & få saker att verkligen hända nu nu istället för att skjuta upp det hela tiden.



saknar mitt lååånga hår..

WALLEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0