godnatt

sluta klaga på ditt liv hela tiden och se det bra i ditt liv. att du klagar o går ner o är tjurig och sur hela tiden hjälper inte nånstans. ska du vara såhär hela tiden? vad händer sen? d inte coolt och leka tung o jag har thug life o mitt liv är skit kefft. gör nått åt saken istället för o tjura. orka verkligen inte med sånt folk nu när sommaren kommer. visst, du kanske har det jobbigt, men heeela tiden? 24/7 ? nää kom igen, tänk efter lite så fattar du att du överdriver det galet mycket! kolla omkring dig o se vad du egentligen har, för sen när du vaknar o det är försent, då är allt borta. jag har varit i din sits, gått igenom det du gått igenom, men tro mig. de inte värt o kasta bort det du kastar bort.



Yo, all I need is one mic, one beat, one stage
One nigga front, my face on the front page
Only if I had one gun, one girl and one crib
One God to show me how to do things his son did


WALLEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0