scott mescudi

född 1984 i cleveland. snyggaste grabben levande just nu. här är en artikel om han själv:

" jag är den där grabben du vet.. jag gillar cheeseburgare och öl. jag sjunger bara låtar om verkligheten.. mitt livs mål är att bo på månen HAHA.. jag är älskare, jag är krigare.. jag är 2 olika hela tiden.. många förstår inte mig.. jag arbetar med vem jag är genom min musik, därför hör du många personliga låtar från mig haha, för öppna dig bara för mig för jag öppnar mig för dig.. hmm ja är inte den bästa mest inflytande rapparen, jag är inte talib kweli, jay-z, kanye eller common.. ja säger inte att jag är ett geni, men jag är inte dum heller.. om du gillar min musik är det inte för nån fjutt mening ja sjöng eller att ja varit politisk, utan för att du klickar med mig som person och till min historia samtidigt som du sätter på dig mina SB dunks (sneakers).. haha förstår du. jag är inte presidentet och förväntas inte bli det inom musiken.. jag är inte den personen.. om du vill höra nånting så grymt och extra ordinärt, annorlunda, rolig, och djup leta inte mer för du har hittat han här här HAHA.. "ima grinder jus like yall, so walk thru my grind wit me..." jag vill bara göra bra shit som samtidigt ger andra hopp.. det är i slutändan större än mig.



jag har alltid varit ett fan av skådespeleri.. jag vill göra roller som utmanar min talang, roller som jag får gräva djupt för.. jag vill göra nånting för jag verkar vara en rolig svarting för vissa HAHA men jag vill vara med involverad i mer skräck och drama. jag uppfann min skådespelar talang när jag var ung så jag vill inte bara göra en inverkan genom musiken men även genom film.. båda är grovt viktigt för mig.. "



här är en tshirt som jag veeeerkligen vill ha och släpptes den 10 september, vet dock inte vart jag kan få tag på den :(


WALLEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0