jay-z i sverige just nu

The blueprint 3 släpps nu imorgon och Jay är i sverige för att ha sin release party på ROSE i stockholm ikväll där blått är temat. gästlistan är lååång och du ska vara känd för o komma in. det enda svåra på kravlistan var vissa drinkar som inte finns i ruttna sverige. Det ryktas även om en konsert på berns.
Sens the blueprint 1 kom ut för åtta år sedan säger han nu angående hans nya album att det är den nya klassikern och en karta för den kommande generationen inom hiphop. Hans låtar är som terapi för de som förstår och jag hoppas att han aldrig lägger av!
Jag var på hans konsert förra året, och jag kan säga att.. jag har inga ord ens. Det var det bääästa jag var med om och ett minne för livet! Han bör, precis som kanye, vinna best live performence.

här är en låt från blueprint 1,2 & 3.




jag har inga ord till o beskriva min agression och ledsenhet om att inte kunna få se honom nu när han ändå är här! hoppas att han iallafall inte har nån konsert på berns utan globen.. om inte det, HA INGEN KONSERT! han kommer att gästa Skavlan på SVT1 imorgon den 25te klockan 21.00, MISSA INTE DET!




WALLEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0