azå ne.

nej seriöst de går inte bra nu. allt och inget är på plats. har inte fått tillbaka NÅTT av mina prov eller inlämningsgrejer plus att det är lov nu så nej om en vecka kmr resultaten.. ift. annars, de bra, de flyter sådär men inte på de sättet ja vill att det ska flyta. egentligen kanske för att ja inte hunnit träffa min älskade så mkt, närheten betyder fan mer än bara genom telefon tre ggr om dagen. eegentligen bör ja må som bäst, cashen flyter in under LOV veckan sisådär, ja (ska) hinner träffa alla, chilla ner, catcha upp med livet ja gått om miste under de senaste veckorna.. eehh.. det saknas nått.

det är läskigt när allt går bra, men när allt går dåligt (lr aa enligt en själv) så är det inte läskigt, de launa.(?) lak vaa.. det som skulle sitta fint nu är en årsförbrukning av choklad,musik och en ö med dem du gillar bäst.. no stress, feelin time, nada problem. latcha dagarna in och ut, ligga i hängmattan och kolla ut mot havet samtidigt som skönaste muziken pumpar.

nej petination in dä nation, min varma feta säng + min teddy (han får vi inte glömma) väntar på mig.



WALLEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0