whaarraapppzz ♥

Gick trevligt idag i skolan asså zev döda med sitt roliga ljud, var förbi stan me brudarna sen bestämde ja och yaya oss för att tölja ut örat så det göörde vi :D YAPP haha så nu är mitt andra öra också sexigt. efter det så gick vi tillbaka till fyris, var informatör på min skola med lite folk, öppet hus, haha fett kul.. maten var dunder (a) skj men det var faktiskt ganska uppfriskande att vara informatör, jag lärde mig mer än vad ja trodde jag visste om skolan o linjen hahaha. ee det går bra nu asså mannen vi ska till jobbet ee stör inte oss. vart är min kavaj ?! HAHA




big lovers of fyrisskolan. haha fuck fyris, pet på mohammed & kärlek till linné! haha förlåt mohammed för bil grejen, förstörde stackarns bil nästan. ville få in min cykel men det gick inte bra. "din galna arab, din fucking iranie"



förlora inte din tillit
ge inte din tillit


WALLEY

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA din galna iranie hon baa pet på mohammed

2009-11-19 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0