straight out of nowhere ?!

fett trevlig dag idag me yaya, var o tänkte glo nya kicksen från Nike på Footish.. gjorde det men det tog typ tio minuter för mig att få upp skosnörena till de nya skorna så vi peta hela grejen HAHAHA shit va ja dog. såg att de fanns i röda, vilket ja inte sett på nätet.. bara typ guld silver osv.. de blir pet på min klippnings tid imorgn (YES JAG SKA KLIPPA MIG HAHA) bli inte överraskade om ja kommer med halva huvudet snaggat ha.. ja varnar er nu.




påvägen hem såg en kopia av JS. insåg fan att ja egentligen bör.. en trevlig uppfinning jag gjorde igår av att rensa pappas cd ställ haha han är bäst alltså



let me get your headsprung.

WALLEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0