STHLM

aaahhlu,

sthlm as ya know, alltid här.. love. var på stan igår direkt med brorsan o jagade jacka.. vrf så svåårt!!?
upptäckte urban outfitters butiken, den är grymt snygg alltså, varenda person jag har varit där inne med tänker direkt på fest.. haha dunder. seeen efter att leta i en halvtimme hitta vi en grymt skönt butik som bara finns i sthlm och göteborg, RED DEVIL, lite varierat utbud men ändå nice, hade goose och adidas i ett iallafall :D haha vägrade gå ut ur butiken fan.. såg en skit äcklig film som nästan relaterar till butiken.. drag me to hell, shiit rörde mig inte ens ur soffan. eferåt så spelade vi WII huuur länge som helst haha bästa spelet. Jag o min bror har bästa humorn, vi kan se nått, kolla på varann och bokstavligen dö av garv. älskar dig.
kommer uppdatera det här inlägget med live bilder senare ikväll när ja kmr hem :D ska till barkarby & jaga jacka & skor!





WALLEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0