ONSDAG

de gaur bra nau.. nat.
ehh helt latch, hänger inte med nånstans i skolan. on my mind just nu är vart jag ska praoa. orka fråga alla jahood ställen som leker fina. det jag vill ha är att allt kommer till mig, istället för att jag ska till det. mat? check, toa, check. 1 miljon, check. no life, check. hähähähäh raulig breh. en sak som ja inte gillar, när folk är sena. människor, kom i facking tid. speciellt den här amanda.. vi säger kl sju, hon är där kvart i åtta..neej kom åtta också, gulligheter med en kvart tidigt. HAHAHA SKJ KÄRLEK AMANDÄ. praise the lord. det jag behöver är en fet hemma fest med swagg people, enstaka svarta plagg. nån ska fylla år (hehe) och man filmar hela grejen, like adidas reklamen. förfesten ska vara med några stycken, kanske spela poker, äter pizza och dricker en trevlig (äcklig cuz) blandning ur röda glas.. äh whara gonna do.
det jag har är en hell of a good friends, drömmar som jag vet jag kmr nå och familia som det inte finns ord för. trust me when I say this: do you.





observera att den första bilden är skämt bild. inget o ta seriöst. håll er lugna.


WALLEY

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaa haha lätt skämt bild :P

2009-11-15 @ 03:10:58
URL: http://schaackmatt.blogg.se/
Postat av: Amandääääh

So even if I slow it dooooown.. My sound is fast foward, hääääääääääh :P

2009-11-15 @ 17:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0