AAYY LOVE.

allooo helt underbart idag :D stan med lisa, gick runt o shit sen skulle till footish för & köpa skosnören, så ser jag att det är ett dunder erbjudande. jag ruschar hem, ringer vänner & får tag i camille & amelie som inte bangar. jallanation ner till stan igen för o köpa katt skor. väl inne så prövar vi minst fem par var , kanske mer t.o.m. amelie så seg kommer 5 min innan butiken stänger :( asså det är nått med habesh & komma sent fan.. i allafall, jag köper mina babies & camille sina, heeelt nöjda & broke azz ut ur butiken så träffar vi på georgios som skjutsar hem oss haha fötter som våra behöver vila fan.. väl hemma så ringer amanda & säger att norrlands nation hade fetaste adidas nike osv rean -.- AJA


BEEEBBBIIISSS

AAYYY LOOVE YOUUU

KÄRA CAMILLE HAHA


låten som räddade mig vid stress

WALLEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0