eyy landa

wazzap in here, wazzap in there. kom hem från arlanda nyligen haha där tårar utbyttes. ETT TIPS ha aldrig smink när ni åker till arlanda för ni kmr bli helt caught up in da moment. jag vet att ni tänker nu , nej då de händer inte mig. -.- tro mig ja tänkte samma sak! stod o bähade folk med brorsan, (hahah tyst med er) och hade fett kul. arlanda är fan the place to be, man kan ha skit kul. åka runt i såna där bagage vagnar, "gå på toa" lr "köpa en kaffe så jag kommer snart" haha. dagens schema är att dra ner till gsunda o lämna en sak sedan ta en prommis med T och efter vet ja inte.. fett taggad på nått!
varför messar folk alltid då man inte har pengar på luren !??! jag har inte cash på luren för tillfället så äre nått, ring mig ;)






yall find me where yall find me.

WALLEY

Kommentarer
Postat av: Bavve amin

hee cool ;D

2009-12-05 @ 14:24:55
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0